۲۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۴۸

با حضور ده نمکی/

فیلم "رسوایی" در مدرسه علمیه معصومیه (س) قم اکران می شود

فیلم "رسوایی" در مدرسه علمیه معصومیه (س) قم اکران می شود

قم - خبرگزاری مهر: جانشین بسیج مدرسه علمیه معصومیه (س) از نمایش فیلم "رسوایی" با حضور مسعود ده نمکی کارگردان و تهیه کننده این فیلم در مدرسه علمیه معصومیه (س) خبر داد.

امیر امیرگان نیشابوری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه فیلم "رسوایی" از سوی وزارت ارشاد قم اجازه اکران داده نشده است، اظهار داشت: فیلم "رسوایی" با هدف نقد و بررسی ابعاد مختلف این فیلم و تجلیل از مسعود ده نمکی کارگردان و تهیه کننده در مدرسه علمیه معصومیه (س) اکران می شود.

وی بیان داشت: این فیلم ساعت 18روز چهارشنبه در سالن همایش مدرسه علمیه معصومیه (س) و با حضور طلاب این مدرسه نمایش داده می شود.

جانشین بسیج مدرسه علمیه معصومیه (س) رشد مسائل فرهنگی انقلابی را از دیگر اهداف نمایش این فیلم دانست وعنوان کرد: بسیج مدرسه علمیه معصومیه همواره در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت کرده و امیدواریم با نقد و بررسی این فبل و اخذ نظرات طلاب این مدرسه در رابطه با ابعاد مختلف فیلم در راستای این مهم پیشگام باشیم.

وی با بیان اینکه این فیلم توسط یک شخصیت فرهنگی و کسی که دغدغه انقلاب دارد ساخته شده، ابراز داشت: از آن جایی که دیگر فیلم های مسعود ده نمکی همچون اخراجی ها، در قم اکران شده و نقش اول این فیلم یک شخصیت روحانی می باشد، برآنیم تا با نقد و بررسی نقاط ضعف و قوت این فیلم نظرات طلاب  به کارگردان ارائه شود.

امیرگان در ادامه افزود: علت عدم اکران این فیلم را از سوی ارشاد قم متوجه نشدیم اما از آن جایی که نقش اول این فیلم یک شخصیت روحانی است باید این مسئله به صورت جدی مورد بررسی قرار گیرد.

برگزاری کارگاه آموزشی "آمریکا شناسی"

جانشین بسیج مدرسه علمیه معصومیه (س) همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: کارگاه آموزشی "آمریکا شناسی" با سخنرانی دکتر فواد ایزدی استاد دانشگاه تهران و طلاب در مدرسه علمیه معصومیه (س) برگزار می شود.

وی بیان کرد: این کارگاه ساعت 19 روز پنج شنبه در سالن همایش مدرسه علمیه معصومیه (س) برگزار می شود.
 

کد خبر 2033713

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha